Rabu, 27 Julai 2011

PARTY..

    Dulu  aku  suke  party2  nih . .  ckp  jew  kt  mane . Jln Doraisamy . . Changkat . . Rootz . . B.B . . Jln P.Ramlee . . . .  Jln Ipoh  pon  aku  pergi . Zaman  dah  berlalu . . Mungkin  kerana  sahabat  datang  &  pergi . Aku  sentiasa  d  temani  Amer , kini  dalam  proses  kembali  serta  taat  pd  perintah  ilahi . Alhamdulillah . Dah  sampai  seru  die  berubah  selepas  tgk  kwn  paling  baik  die  kawin . Sejak  aku  sambung  study nih , hidup  aku  lebih  tersusun  &  bermatlamat .

     "Malam ni kite p@rTy beb!!!"

   Ape  yg  OBSES nye  mengenali  dunia  clubbing ? ? ?  All  gurlz  berlumba  make-up . . dress-up  siapa  yg  paling  sexy , cun , gempak . Enjoy  start  bile  music  khayal  menusuk  halwa  pendengaran . Drink  like hell , bila  dah  sampai  tahap  max , mulalah  perlanggaran  perselihan  antara  1  sama  lain . Kdg2  sahabat  budget  sehidup  semati  pon  bercerai apatah  lg  couple  yg  bak  merpati 2  sejoli . Tidak  d  nafikan  ade  yg  bertemu  jodoh  d  tempat  sebegini . Bertemu  rakan2  baru  setaraf  dgn  care  pemikiran  mereka . Ada  yg  menyandar  kepuasan  dgn  dadah , aku  sendiri  takut  untuk  mengenali  jenis  serta  actionnye . Cuci  mata  usha  mamat  5  stars  as  hobby & berekperimentasi . Dance  on  d  floor ,  X  pon  atas  bar . Gilanye , bile  ade  competition , al-kisah  'cemburu'  berdrama  dr  pelbagai  sudut  cerita .

      "kalau kau gagal menepis,kau rosak"  Mengapa mereka di sini?

     Masing2  punye  cerita  duka . Kesunyian , ketakutan , kekecewaan , kemashuran & tekanan . Aku  x  pernah  memandang  mereka  dr  sudut  negative  seperti  masyarakat  lain  yg  terus  menghukum  melebelkan  mereka  sebagai  jalang , sebalik  aku  cuba  mendekati  kisah2  mereka , kerana  aku  juga  punye  kisah  ' Pains  without  killer ' .


p/s -BELIA BENCI DADAH !

2 ulasan:

  1. UuuUUuu sexy.. :)

    selamat berblogging, nampaknya i follower no 1 selain dari diri u sendiri. :)

    p/s apa kata pilih tulisan lain, tulisan ni nampak rapat..(just opinion) keep it up, teruskan menulis.

    BalasPadam

(+_+)