Selasa, 26 Julai 2011

L@NGK@H

   Beby mane yang keluar je dari perut ibu die tahu melangkah.Kalau ade pon mashallah..mesti dengan izin kuasa nye.Ini langkah aku mendekati dunia blogger yang kian popular di kalangan sahabat2 maya.

  X semua perkara kite mampu berkongsi dengan sahabat baik.Sakitnye menelan kepahitan masa lampau,walau ape pon selepas ahad mesti isnin kan? bermaksud jalan berduri atau berkaca aku masih perlu gagah melangkah.Mungkin di sini ruang aku mencoret rintitan kisah serta menconteng sedikit lukisan hidup yang berlaku.

  Kenape aku pilih name "CERITERA ANAK SAMPAH",kerana itu lah diri aku.Bukan aku ni anak luar nikah ke ape ye..tp hidup di KL selepas keluar melangkah dari rumah mak bapak aku ibarat aku berlari melawan deras arus kota besar metropolitan tanpa talian hayat.SAMPAH atau HADIAH?argh..same je!Yang penting korang tahu bagaimane nk gune je,,ia BOLEH jadi bernilai dalam hidup korang.kan?kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

(+_+)