Selasa, 26 Julai 2011

CiNT@


Aku belajar ia tanpa aku tahu apa maksudnye,tanpa aku tahu selok beloknye..

 Tanpa ada rasa bimbang tentang d heret En.Polis utk memberikan keterangan d balai ttg kes dera oleh ayah,aku melangkah ke sekolah utk menghabiskan SPM.Selain itu aku juga masih berkerja sbg waitress d Dewan Felda Semarak.Siapa yg jangka wajah yg ceria ini tersimpan tekanan,trauma aku pd kekuatan lelaki menjadikan aku benci utk memberi peluang kpd sesiapa utk mendekati.

Muncul dia sbg teman gaduh mulut.Watak yg matang dgn wajah yg tulus & berbidang besar bukan tarikan utk aku berlembut spt wanita lain yg pantang nampak die lalu.plz...


'Cinta ku mOnyet'

Selepas SPM,
"ika,waktu pertengahan raya nih,ada jobs kat Dewan Putrajaya untuk 3 hari tau"  "oh ye ke,payment baik aku nak! siapa yg pergi lg?"bisik ht aku.
Jeng3x 'DIA???' eeee...x suka! hahahaa..Di situ r mula detik2 aku d sakat,d perli & d buli.1 mlm,'dia' bg bunga.

"BUNGA???,ni mesti kau petik kt pelamin td kan?hahaa aku dah agak dah.anyway,trimas." 

Sekeras2x ego nih,hati mana yg x cair.Kau la kawan kau la kekasih.Terasa ikhlas & jujur cinta dr hati,berserah kpd Allah 100% ttg impian kami & harapan.Tp syg hubungan x tahan lama,sebab 'dia' muda 2 thn(luaran memang x nampak die muda,matured gle!),alasan putus

"aku syg kau,tp aku nk fokus study.Kau yg da habis,teruskan hidup"

 Episod kenal erti "FRUST" berlaku ke atas aku dgn dashat.Memang menangis dlm hujan,basah sebasahnye..Baru aku tahu macam mane rase hati remuk pecah berderai bersepah..

Tiba besok dpn rumah aku

"aku main2 semalam,aku minta maaf" dgn rose putih 'dia' & muka sedih 'dia'
... 1 malam aku x boleh tidur lena?Bergenang rasa kecewa?separuh hati dendam memikirkan ape kesilapan aku!Dan2 kau kata kau main???
"Boleh blah r kau!!"eh...silap.......
ups,sorry.No more episod CINTA MONYET dah wey.Silakan...JD SAHABAT AKU yaa?yup,till now.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

(+_+)