Selasa, 8 November 2011

simpang 23

 23 , yes aku 23 . Baru aku tahu dilemanya . .

" hah yg sorang tu bile lg nak naik pelamin ? " dilema mencari soul mate' walhal calon2 terbaik mencintai aku . Tiada yg sempurna begitu juga aku . Tapi bukankah di cintai lebih baik dari mencintai . . 
Aku bakal sign' dengan YSA sebagai partner . Sebagai wedding planer' yg belum cukup kualiti utuk mencipta nama . Tertekan lah dengan cita2 yang belum tercapai walau di kedudukan yg sangat stabil . 
Cukup dilema mencipta design bilik idaman sedangkan bilik aku cukup2 besar , selesa & sempurna , percutian , money poket , kereta , dress-up' , kawan  bla bla bla . Ape yang X cukup ni putri ? ? ? 
Ya Allah aku bersyukur atas nikmatmu , cumaa aku terlalu takut untuk merempat & berlapar lagi .
Aku terhantuk dengan pelbagai mimpi . Hakikatnya hidup aku kini adalah idaman gadis yg datang dari luar kota . 


Mengapa aku nk berlari sedangkan aku tekan pedal kereta sendiri ( hahaa ) lebih laju lebih kehadapan ? Aku perlu menikmati seadanya dengan senyuman . Maka aku menarik nafas . . hirup secawan teh . . pandang sekeliling & nikmati segala milik atas usaha aku . 


p/s ; aku anak sampah . Jika aku masih tidak berumah , masih tidak berharta & berpelajaran , adakah bapak aku masih akan kutip aku? FUCK-OFF laa . ORANG HANYA DI HORMATI KERANA 2 PERKARA DI DUNIA INI ;
1 - HARTA       2 - PELAJARAN   

2 ulasan:

  1. yup.. semangat mcm tu la yang kadang2 perlu ada dikala hati tu meruntun.. life's so short... peluang bersepah ... kejayaan dan kekayaan tu sentiasa menanti... cuma perlu usaha... (berpesan kepada diri sendiri juga..)

    BalasPadam
  2. AGREE WITH U . THANKS dude . .
    I berlari sebab nak tinggalkan history jauh kt belakang . Alhamdulillah . . its work.

    BalasPadam

(+_+)