Ahad, 13 November 2011

" it's fucking delicious! "

Nasi Lemak 2.0 ( edisi kt rumah aku jee )

Rumah bujang aku . . mungkin berbeza dengan rumah jantan bujang . Aku punya citarasa yang agak moden . termasuk lah dalam memilih penginap di rumah aku . Salah seorang teman serumah aku adalah seorang pramugari M.A.S , ups! ex pramugari . Berdarah melayu kacukan italiano . Pendapat pertama aku tentang dia ;

budak nih mesti kelass . . nak makan spagethi ( <-- betul ke eja ) ye daak . Jenis tak akan rosakkan kuku dengan mencuci & memasak . WRONG! WRONG! WRONG!  Semua orang pandai masak tapi semua orang belum tentu hebat memasak kan . . .

Nasi lemak si - Tiara Aishah sehebat nama . Sambal dia perrghh ! terbaek wok ! cukup merah cukup rasa pedas - pedas manja . Masalah ketagihan dengan penangan nasi lemak dia bukan aku sorang weyy . Walaupun bukan kegemaran , agak tegar aku keluar mencari nasi lemak setaraf rasa , yang aku jumpa hanyalah sedap dari khabar orang sekeliling . Bukan sesedap untuk halwa aku . Aku selalu berfikir , aku makan nasi lebih atau sambal dia sahaja ? ? ?





Aku pernah ke Sabah 4 bulan . . al-maklumlah mengejar cinta . Diorang ada nasi lemak tapi di panggil nasi kuning . Rasa . . boleey laa ~ Hanya tuhan yang tahu apa rasanya bila tak makan nasi lemak . Sebagai anak Malaysia , aku sanggup tunggu Air-Asia turun airport untuk beli nasi lemak berharga RM 20 + .  Dah dapat . . aku rasa nak melompat seperti kera kena belacan , huhuu !




" hah cam ni lah den raso eyy "

5 ulasan:

  1. pehh cun.. pandai masak lak tu.. pehhhh.. :)

    BalasPadam
  2. untung larrr pandaii masakk..
    seronok ibu mengandung... hihi\

    BalasPadam
  3. perempuan kalau lawa... plus pandai masak... 3 bulan kawen... sure badan suami naik macam apam... pam.. pom... pam...

    BalasPadam
  4. so . . org dpt i conform slim an ? i x pandai masak . . .

    BalasPadam

(+_+)