Rabu, 28 Disember 2011

DETIK SEBELUM TAHUN BARU

     Sepanjang bulan 12 ni hidup aku pax dengan kerja & persediaan exam . Tambah pula dengan masalah relation yg x akan pernah berpenghujung membuatkan aku berfikir yg aku akan tinggalkan tahun ini dengan saat2 yg menyedihkan je. " oh NO! "


    Malam chrismas eve, aku menerima hadiah2 dr sahabat beragama kristian . Ini lah kelebihan X memilih kawan X mengira bangsa & agama ;)





waktu bukak " OMG ! " the scents of MISS DIOR CHERIE. 





DKNY fresh blossom ( wrong! not my my fav, i in luv with DKNY green apple loh )





Hodoh tp aku suke! unik..





si-gemok bagi .. bla bla bla.. complicated in-relation shIt!




Stiletto red devil baru HADIAH for my self , dpt 40% off diskaun. Yeay!




SALAM TAHUN BARU KAWAN2 . HAVE FUN .. !


P/s > PERINGATAN , jangan masuk toilet pada 31 disember nih, jam 23;59 ini . Kerana anda akan keluar tahun hadapan . hihii ~












3 ulasan:

  1. Saran Nih :

    Coba saat anda klik Link Blog anda
    http://ceriteraa.blogspot.com/

    Pasti ada perintah atau peringatan untuk melanjutkan
    agar tidak terjadi seperti itu, ganti email blog anda dengan memakai email gmail

    Thanks

    BalasPadam

(+_+)